Nieuw: Zealand - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Sjors Adel en Tosca Stil - WaarBenJij.nu Nieuw: Zealand - Reisverslag uit Maroochydore, Australië van Sjors Adel en Tosca Stil - WaarBenJij.nu

Nieuw: Zealand

Door: Sjors

Blijf op de hoogte en volg Sjors

02 Februari 2011 | Australië, Maroochydore

Goedemorgen Nederland,

Even een kleine update. We zitten nu dus in maroochydore en de weg naar het noorden is nu helemaal compleet afgesloten. Er zit namelijk een orkaan net zo groot als heel de provincie Queensland BOVEN Queensland. En 3 keer raden waar wij nu zitten! Wij zitten nét aan de rand van de orkaan en de orkaan is richting het noorden gegaan ipv het zuiden ( wat de eerste inschatting was ). Maar aangezien orkanen onwijs onvoorspelbaar zijn kan er van alles gebeuren. Wij gaan in iedergeval pleite hier tot die orkaan weg is, dus wij hebben een nieuwe route uitgezocht.

We gaan lekker naar NIEUW ZEALAND! Dit komt eigenlijk gewoon door de Lord of The Rings Trilogy films. We gaan naar het Noordelijk eiland. En the nieuwe film; The Hobbit word vanaf de 21ste februari verfilmt in Wellington. Hier landen wij de 19e. We vertrekken de 19e febuari en keren terug in Cairns de 10e maart.

**ik wil graag nog even doortypen maar mijn accu van mijn laptop is BIJNA leeg**

Peter Jackson, here we come!

• 02 Februari 2011 - 09:56

Riet:

Woooowww ik ben de eerste die reageert hihi!! gaan jullie nu hobbits spotten daarzo? Hier is er eindelijk wat beter weer voorspelt, einde van de week word het 10 graden! zal wel weer veranderen maarja laten we positief blijven hihi! Zit nu middenin me toetsweek, joepiee... EN! ik ga maandag naar manchester voor 4 dagen! Moet voor school een week naar het buitenland maar moet je helemaal zelf regelen en nu ga ik met daphne naar kennissen van mij! Laat jullie wel weten hoe het was! Veel plezier in nieuw zeeland, keep us updated! kussieee en knuffieee! xxxx

• 02 Februari 2011 - 10:31

Liesbeth En Rob:

Jullie hebben wat ons betreft gelijk.......weg wezen!!!Wat dat betreft kunnen jullie spannende verhalen vertellen over natuur geweld.Goede reis en we volgen jullie.Liefs Liesbeth en Rob

• 02 Februari 2011 - 12:36

Maar:

Wow, weer goed getroffen guys hahaha. Hoop dat jullie t gaan overleven?! Nee komt helemaal goed! Wat cool dat jullie naar NZ gaan!!! Wordt spontaan jaloers! Heel veel plezier daar! Oké genoeg met de uitroeptekens anders heeft het geen effect meer... Ik ben trouwens gestopt met mn studie, vond het helemaal niet leuk. Ik ga morgen jot opzoeken in Barca dus helemaal leuk! Maar heel veel plezier in NZ en ik kijk al uit naar jullie figuranten rol in the Hobbit haha! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 Februari 2011 - 07:31

Mamsel:

Hoe is 'ie daar? We hebben beelden gezien van de ravage, niet te geloven zeg! Hou je in ieder geval gedeisd... in de zin van: zoek een schuilkelder :-D en wees voorzichtig. Wel helemaal top naar Nieuw Zeeland, doe de hobbits de hartelijke. Grote kroel XXXXXXXX

• 04 Februari 2011 - 13:06

Paul En John:

Tosca en Sjors,

Geweldig,

Her Noorder Eiland is werkelijk "Prachtig"!! vergeet niet naar Rotorua te gaan en naar het NP waar het Champagne lake en de geisers zijn een unieke ervaring. Aucland is een metropool waar veel te beleven is. Ik lees het al, jullie halen eruit wat er inzit. Groot gelijk!

Geniet en liefs,

Paul en John.

• 06 Februari 2011 - 08:57

Timba:

Kinky mn nieuw zeeland en dan de opnamens van the hobbit echt fucking vet.
    Je regelt wel iets gesingeerd voor je mattie heh ;).
    Ey veel plezier jongens.

• 06 Februari 2011 - 11:30

Pepita En Marco:

Goede keus denk ik. Fantastisch! Heerlijk genieten van de mooie natuur in Nieuw Zeeland. Daarna nog lekker afsluiten in Australie. We contacten vanuit Florida. Blijf genieten.

• 06 Februari 2011 - 12:54

Mark:

Wauw! nooit gedacht dat jullie naar kiwiland gaan. Velen zullen jaloers zijn ik zelfs ook. Peter Jackson is net uit het ziekenhuis onslagen iets met zijn maag waarschijnlijk rotstreek door hobbitje. ga veel fotos maken. ook een hele grote gemene olifant. de groeten